Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
-Searching- I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
-Searching- I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
-Searching- I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
-Searching- I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
-Searching- I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
-Searching- I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
-Searching- I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
-Searching- I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
-Searching- I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Lily
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Ragnhild
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Bite
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Dag
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Benedikte
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Eric
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Shadow
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Ventor
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
Cain
-Searching- I_vote_lcap-Searching- I_voting_bar-Searching- I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
-Searching- I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
-Searching- I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 -Searching-

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Adrian
Sprout
Sprout
Adrian


Age : 29
Antal indlæg : 5
Join date : 15/10/12
Geografisk sted : Halvblodslejren

-Searching- Empty
IndlægEmne: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTirs Okt 16, 2012 2:26 am

-Searching- 66j69s

Seaching

Så vil jeg komme med en lille opfordring til de interesserede... Eftersom jeg er ny på siden, leder jeg jo efter plots og relationer af alle mulige slags. Faktisk, er jeg temmelig åben for alle forskellige in-puts, så hvis du går med en idé, skal du bestemt ikke holde dig tilbage. Jeg har heller ikke ligefrem direkte "krav". Dog vil jeg selvfølgelig sætte stor pris på kreativitet = hvilket betyder, indlæg der ikke kun er få linjer lange. Men det vigtigste er jo bare at være tro overfor sin karakter, og komme med et indlæg, hvis indhold kan skabe lidt spil mellem karaktererne.

Lidt om min karakter Adrian:

Adrian er søn af en dødelig dansker, og af asynjen Ran. Ran er gudinde for vandet, hvilket lægger til grund for Adrians evne til at manipulere med dette element.
Han er netop ankommet til lejren, eftersom hans fader mente at det var på tide, at han burde lære at tøjle sine kræter, og udbygge sine færdigheder indefor kampteknik osv. Derudover mente faderen at det ville være "sundt" for Adrian, at lære andre at kende med den samme baggrund.
Adrian fremstår som en meget balanceret person, der hviler i sig selv. Han kan både være den fjogede, højrøvede teenager, og den ansvarlige, godhjertede unge mand. Hvis folk fornærmer ham, eller dem han holder af - kan han blive urolig, og direkte farlig for sine omgivelser. Han er svær at få helt ned på jorden igen, når han bliver vred eller fornærmet. Dog er dette en sjældenhed, eftersom han med alderen er blevet bedre til at bide vreden i sig.
Adrian har aldrig haft direkte kontakt med sin mor i Valhalla. Faktisk har han aldrig set hende, men kun hørt hendes stemme, når han har været i kontakt med elementet vand. En gang, da han som barn var ved at drukne, hjalp hans mor ham med at komme op til overfladen igen. Derfor har han en dyb respekt for denne "ukendte kvinde", som han kun har hørt om i sagn og historier.
Adrian er en dygtig bueskytte og svømmer. Han er ikke god til tunge våben, men bedre til små smidige knive, og pile. Han er meget festglad, og er ofte typen der måske får lidt for meget at drikke, trods lejren sikkert vil forsøge at lokke denne dårlige tendens ud af ham.

Hvad jeg søger:

-Venskaber (disse skal selvfølgelig bygges op, hvis ikke han har mødt disse "venner" før han altså kom til lejren)
-Fjendskaber
-Bekendte (folk hvor alle muligheder står åbne for fremtiden)
-Halvsøskende (folk med samme gude-forælder som ham selv)

Tilbage til toppen Go down
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 6:17 am

Jeg stiller gerne begge mine karakterer til rådighed ~

Der er Dag, nornernes søn, den alvorlige og fraværende unge mand der af og til ikke helt præcist ved hvilket tidsrum han befinder sig i, og har svært ved at falde i rollen som helt almindelig teenagedreng. Han er en speciel personlighed, tænker lidt anderledes end de fleste andre, og har det egentligt bedst med sig selv.

Og så er der Skye, Odins datter, den sprudlende pige der springer ud i alle de ting hun kan finde. Hun er sjældent nedtrygt, og viser det endnu sjældnere, og prøver at komme godt ud af det med alle hun møder. Hendes evner er runemagi, noget mystisk noget hun ikke har særlig meget styr på, og prøver at bruge til enhver mulig lejlighed.

Jeg kan ikke lige finde på et plot pt, så jeg er også åben over for idéer ^^
Tilbage til toppen Go down
Adrian
Sprout
Sprout
Adrian


Age : 29
Antal indlæg : 5
Join date : 15/10/12
Geografisk sted : Halvblodslejren

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 7:15 am

Great. Dejligt med nogle muligheder. Selvfølgelig kan jeg godt gå i tænkeboks i lidt ekstra tid, men jeg har da nogle ideer, jeg kan byde ind med allerede på nuværende tidspunkt (selvom de nok ikke er særlig gennemtænkte).

Dag: Her står jeg lidt på bar bund. Selvfølgelig kan der sagtens være et bekendtskab mellem de to drenge, men eftersom du jo beskriver Dag som fraværende og lidt "isoleret" fra andre teenagere, kan det måske adskille ham lidt for meget fra Adrian. Men nu skal man jo heller ikke være helt ens, vel? :-)
Én mulighed kunne jo være at Adrian, på den ene eller anden måde forsøger at gøre sig venner med lejrens beboere, og derfor forsøger at komme i kontakt med Dag. Måske opdager de, at de har noget tilfælles - og måske kan der ligge et potentielt venskab mellem dem i fremtiden. Dog har jeg ikke ligefrem de vildeste ideer til et plot.
Men jeg ser da self. potentiale til et bekendtskab mellem dem. Om det så er godt eller dårligt - aner jeg virkelig ikke.

Skye: Eftersom hun virker meget optimistisk og uadvendt, ser jeg ingen umiddelbare problematikker i at hun kan støde på Adrian, som jo også nyder at kaste sig ud i nye udfordringer osv. Jeg tror måske de vil have lidt mere tilfælles end Dag og Adrian vil have, og derfor kan der sagtens være potentiale til at lave et mere tilgængeligt plot.

Umiddelbart kan jeg kun lige finde på de sædvanlige "tilfældige møder" som plot-ideer, eftersom Adrian jo er helt ny i lejren.

Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeOns Okt 17, 2012 9:06 pm

Hey Adrian!

Jeg vil meget gerne skrive med dig.
Tænkte på at hvis du mangler fjender kan vi drage min tvilling, Eric, med ind i det ^^ Han er meget beskyttende, omkring Benedikte, så et forkert blik på hende kan resultere i noget meget sjovt, hvis Eric er til stede ^^
Tilbage til toppen Go down
Adrian
Sprout
Sprout
Adrian


Age : 29
Antal indlæg : 5
Join date : 15/10/12
Geografisk sted : Halvblodslejren

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTors Okt 18, 2012 1:58 am

Hey Benedikte.

Det lyder ganske fristende i mine ører. Faktisk tror jeg det kan være meget interessant, at inddrage dem begge - for som du siger, kan det måske udvikle sig til noget ganske underholdene.
Vi kan eventuelt starte ud med at plotte mellem Adrian og Benedikte, og så drage Eric ind i det hele, hvis muligheden altså byder sig. Vi kan eventuelt stable en situation på benene hen ad vejen, som vil resultere i, at Eric bliver fjendtlig overfor Adrian.

Jeg ser gode muligheder i det :-)
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTors Okt 18, 2012 2:45 am

Vi kan bare starte med at skrive, og når vi så når til det punkt hvor Eric kan bruges, beordre jeg ham bare til at skrive med os ^^

Hvordan skal plottet udspille sig? Wink
Tilbage til toppen Go down
Adrian
Sprout
Sprout
Adrian


Age : 29
Antal indlæg : 5
Join date : 15/10/12
Geografisk sted : Halvblodslejren

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTors Okt 18, 2012 2:52 am

Det lyder helt klart som en god idé.

Ja, det er et godt spørgsmål *går i tænkeboks*.
Hvor længe har Benedikte været i lejren? Hvis hun er en af de faste beboere, kan hun eventuelt være en af dem, der har fået til opgave at vise Adrian rundt, og fortælle ham hvordan det hele foregår?
Ellers kan det jo være at de skal træne sammen, eller bare "tilfældigt" støder på hinanden?

Guud, jeg har ikke særlig specifikke ideer Razz
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTors Okt 18, 2012 3:34 am

Altså hun er selv meget ny i lejren, så hun kender den ikke godt nok til at hun ville blive sat til at vise nogen rundt. Men måske noget med en træning som blev lidt for vild?? Wink
Der skulle gerne ske noget, som kan frembringe en reaktion fra Eric ^^
Tilbage til toppen Go down
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeTors Okt 18, 2012 11:54 pm

Jeg er enig, hvis Dag og Adrian bumper tilfældigt ind i hinanden uden et eller anden situation der kan bringe dem sammen, tror jeg ikke at der ligefrem sker noget fyrværkerishow ^^ Dertil er Skye nok bedre egnet.

Lige pt har jeg ikke fantasi til andet end et tilfældigt møde, og dem har jeg ret mange af lige nu, så jeg sætter lige hovedet i tænkeboksen ~

Jeg er lidt ked af at jeg ikke kan være til mere assistance lige nu, men vi må se hvad der sker.
Tilbage til toppen Go down
Adrian
Sprout
Sprout
Adrian


Age : 29
Antal indlæg : 5
Join date : 15/10/12
Geografisk sted : Halvblodslejren

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeFre Okt 19, 2012 3:19 am

Benedikte: Det kan vi sagtens finde ud af. Vi må jo bare tage et emne, og kringle det på en eller anden måde, så Eric kan komme ind i billedet.
Jeg kan sagtens lave emnet, hvis det skal være - og hvis du altså er klar til at påbegynde det nu? Er der mere vi skal have på plads?

Dag: Jeg vil også lige tænke lidt ekstra over det. Min hjerne er efterhånden gået i baglås (bebrejder ferien) - så mine ideer er ikke spor kreative.
Vi må bare lige skrives ved, hvis der muligvis kommer nogle ideer op. Ellers må vi jo bare holde os til det tilfældige.
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitimeFre Okt 19, 2012 3:26 am

Du må meget gerne lave emnet til os (;
Jeg tror ikke der er mere vi skal have på plads, vi kan jo altid tilføje noget hen ad vejen ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





-Searching- Empty
IndlægEmne: Sv: -Searching-   -Searching- I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
-Searching-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: