Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Lily
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Ragnhild
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Bite
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Dag
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Benedikte
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Eric
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Shadow
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Ventor
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
Cain
the news ~Ventor~ I_vote_lcapthe news ~Ventor~ I_voting_barthe news ~Ventor~ I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
the news ~Ventor~ I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 the news ~Ventor~

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 12, 2012 5:15 am


tid: omkring midnat, ikke meget senere
sted: fjeldet, ved indsøen
omgivelser: træer, marskgræs og blege blomster. Månen er fremme.
vejr: køligt, blæsende.

Rundt omkring i lejren hang sedlerne. De var hamret op med store massive smedejernssøm, så ingen ville fjerne dem igen.
Egentlig, så var der lang tid til den givende begivenhed, men lejrlederen Jon havde besluttet at allerede nu skulle det offentliggøres.
Sedlerne blafrede let i den kølige nattebrise, mens månen stod klar på himlen, som Chesires smil.


'Til alle mandlige halvguder!
Elizabeth vil på sin tyvende fødselsdag udråbe tre udfordringer.
Dem der vælger at udføre udfordringerne vil automatisk komme i betragtning som værende hendes kommende ægtemand, og lejrleder.'

Bogstaverne var håndskrevet, tydeligvis af lejrlederen selv.
'Lejrlederen vil udvælge en 'vinder' af udfordringerne ved Elizabeths fødselsdagsmiddag'.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oppe på fjeldets yderste grænse, med et frit fald ned til indsøen, sad Elizabeth og stirrede ned i det blege kolde vand. Hun havde en sort top på, og jeans. Bare fødder. Hun havde set sedlerne, allerede inden de andre. Jon havde ikke engang overvejet at give hende besked om at han ville fortælle de andre om det.
Nu måtte alle lejrmedlemmerne jo tro at hun ikke var andet end en aftager. En præmie.
Hun rystede på hovedet, inden hun lukkede øjnene lidt. Egentlig, så vidste hun det jo godt. Det ville mindst tage et år for en mand i lejren at træne sig op til kravende. Og så ville hun være atten.

Hun sukkede bare stille, og svingede lidt med benene ud over kanten. Fristet til at springe i det kolde vand.
Hun kunne allerede nu mærke kuldegysningerne sprede sig over hendes nøgne arme.


Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:03 am

Ventor lod blikket på fjeldet og begyndte at begive sig der op, han kom op til stedet hvor folk havde mulighed for at springe direkte i søen, han kiggede kort og overvejede sine muligheder for at springe, han var på vej til og sætte i løb men stoppede da han så en der ude og ville ikke forskrække, og gik stille og halv larmene med sine bare fødder for at sikre at hun kunne høre ham og at der var en som var nærheden af hende selvom han kun havde sine shjorts på og bar overkrop, hans blik lod kort på hende og han satte sig på hug i en afstand af en meter ''hej igen, klar til at springe? eller fortrækker du og sidde lidt?'' ventor havde godt nok set plakaten og overvejedet og deltage, men at tag en pige og ligge hende næsten som en præmie for at skulle vinde hende virkede ikke rigtigt ordenligt, så hellere lære hende og kende og derefter høre hendes vurdering om ens muligheder for hendes 3 prøver.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:05 am

''det er for koldt i nat. Der er allerede is på søen..'' sagde hun roligt men en smule sammenbidt.
''hvordan går det, hr. Cola?'' sagde hun med et lille smil, for at drille ham lidt.
''sit down, and enjoy the view.'' sagde hun roligt. Hun så op på ham, og derefter ud på søen igen.

''jeg går ud fra at du har set sedlerne?'' sagde hun efter lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 12, 2012 9:37 pm

han smilede lidt, han havde først kommet i tanke om nu at der var is, og dette betyder sikkert at flere og flere ville havde at han skulle opvarme deres bad, men han satte sig ned og kiggede på hende lidt og hørte hende snakke om sedlen ''tja, jeg overvejede at deltage, men ville hellere høre din vudering først, for hellere det end at skulle melde sig og blive partner med en som ikke kunne li en'' sagde han kort og kiggede på hende ''vil hellere høre pigen om tingende istedet for at se dig som en præmie hvis man vandt'' han smilede lidt og kiggede ned i søen.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 12, 2012 10:22 pm

hun så bare på ham, og smilede stille.
''jeg har selv accepteret at det er sådan det er...'' sagde hun stille.
''jeg kan ikke tillade mig at blive vred over noget jeg selv er gået med til.'' sagde hun bare.
Hun strakte sine ben lidt, og gned sine arme, for at få kuldegysningerne væk igen.

''jeg er bare bange for at det bliver en der bare slet ikke falder til. En som er stik modsat hvad vi har brug for. Om jeg kan lide personen eller ej, det er ligemeget.... Så længe han kan passe lejren og dets beboere godt.'' sagde hun stille, inden hun så på ham igen.
''men jeg mener bare, at det ikke er vigtigt om de kender mig. Hvis det er en jeg stoler på og holder af, så det fint, men hvis ikke, er det ikke noget for forhindrer ceremonien i at forsætte.'' sagde hun stille, og pillede kort ved sit armbånd for at tænke lidt på noget andet.
Egentlig, så frygtede hun at det ville blive en hun slet ikke kunne fordrage som vandt. Retten til at ægte hende tilfaldt jo vinderen, og hvis en hun ikke kunne fordrage vandt, ville hun skulle leve et helt liv med ham.
Hun sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeTirs Sep 18, 2012 7:06 pm

han kiggede kort på hende og undret sig noget så grussomt over at hun ville lade sig blive kone til en som ikke engang kendte hende særlig godt, det virkede som en underlig tanke, men så igen alle havde hver deres bagrund så måske virker dette naturligt for hende ''så hvad er dine forhåbninger til hvem end der skulle blive valgt?'' sagde han kort og kiggede på hende mens tankerne om at skulle leve et liv med en som hun hverken kendt særlig godt eller vidster noget om men var var der og ikke engang sikkert om hun kunne li personen, i følge ventor ville dette være et spild. . .
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeOns Sep 19, 2012 2:31 am

''det må jeg ikke udtale mig om..'' hun rystede på hovedet, stille.
''Desuden kender jeg ikke specielt mange mandlige lejrbeboere..'' sukkede hun.
hun strakte sig lidt, ikke meget som hun normalt ville have gjort. Hun var ved at være ret udmattet, hun brugte det meste af sin dag på at træne i skjul. Jon kunne langt fra lide at hun trænede, det virkede langtfra feminint nok til ham.. Hun så ned
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:03 pm

han smilede lidt ''har man ikke sovet så meget?'' hans blik lod kort på hendes øjne hvis der nu var spor af søvn mangle, men hun så ud til at virke frisk nok, men måske var hun ikke lige så feminin som resten af de fleste tøzer i lejren, en slags mandelige kvinde som elskede at få snavs på sig istedet for at skulle vaske sine hænder blot ved den mindste støvplet, hvilket ventor syntes var meget underholdene, men måske kunne han få chancen for at deltage, men der er sikekrt en ret så stor vej foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeSøn Sep 30, 2012 6:15 am

''jeg sover ikke så meget, nej.'' sagde hun med et skævt smil.
''hvornår skulle jeg træne selv, hvis jeg sov natten væk?'' sagde hun med et lille grin. Hun så ham kort i øjnene, inden hun rejste sig.
Bag hendes blålige kolde blik lå der en ulmende farve. En gylden farve - som solen.
Hun så hurtigt væk, så han ikke bemærkede det - eller det var hvad hun håbede.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:33 pm

Ventor lod blikket lidt undrende, han havde bidt lidt mærke i hendes øjenfarve, men måske var det blot ham ''så hvad har du så tanker om hvordan denne ny hjælper eller partner skulle være?'' sagde ventor stille mens han lod blikket lidt rundt for at nyde stilheden som plejede at være her oppe. . .
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





the news ~Ventor~ Empty
IndlægEmne: Sv: the news ~Ventor~   the news ~Ventor~ I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
the news ~Ventor~
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Duften af havet(Ventor)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Fjeldet-
Gå til: