Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
The hunger Games I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
The hunger Games I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
The hunger Games I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
The hunger Games I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
The hunger Games I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
The hunger Games I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
The hunger Games I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
The hunger Games I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
The hunger Games I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Lily
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Ragnhild
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Bite
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Dag
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Benedikte
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Eric
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Shadow
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Ventor
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
Cain
The hunger Games I_vote_lcapThe hunger Games I_voting_barThe hunger Games I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
The hunger Games I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
The hunger Games I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 The hunger Games

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

The hunger Games Empty
IndlægEmne: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 3:40 am

er du typen, der som jeg, falder over en god bog eller film, og tænker; Dette univers vil jeg da også leve i! ?
Hvis ja, så burde du måske tjekke min venindes side ud? Ja, den er MEGET ny (hun begyndte først med din i går),
og nej, den er langtfra færdig, men måske kunne i tjekke den ud?

Hovedprincippet i siden er at man lever som deltagere i den udvidede udgave af The Hunger Games.
Historien bag 'udvidelsen' er igang med at blive skrevet, og faktisk, beder min veninde om JERES hjælp.
Hun har selv nogle ideer, men det lader ikke til at hun kan få siden oppe og køre blot ved at lave et forum.
Hun vil, som alle andre gode admins, gerne vide hvad målgruppen ville kunne tænke sig i sådanne et forum.
Linket findes i min profil, og her; http://rpgthehungergames.forumotion.com/

Hun er i gang med at skrive om diverse distrikter, så det kan desværre tage sin tid.
Hun udtaler sig om, at hun regner med at lave et forum til emner i aften eller i morgen.

Har i lyst til at melde jer til, er i velkommende. Bare skriv til hende at Eli har sendt jer Wink

(det skal lige siges at jeg ikke selv har en bruger derinde endnu, men jeg arbejder på sagen Smile )

Jeg ved godt at det er meget dobbelmoralsk af mig, at reklamerer med en anden side, på min egen, men hun er en ven, og jeg ser siden som yderst fremragende allerede nu.
Så kom guys, lad os få noget sjov med The Hunger Games! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeSøn Okt 14, 2012 8:36 am

Håhå, jeg elsker fanfic-sider ~
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeSøn Okt 14, 2012 8:36 pm

Hvorfor er det lige at der står ; [Only admins are allowed to see this link] hver gang jeg går ind på et indlæg, hvor nogen at smidt et link?? O.o
Er det kun ved mig??
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeMan Okt 15, 2012 12:12 am

Dag: Skønt! Smile

Benedikte: det er mig der har lavet en fejl ved diverse emnesider. Har faktisk først set det nu -.-
Jeg undskylder. Jeg er ophængt her i ferien fordi jeg er sammen med min forlovede det meste af tiden. Jeg retter det når jeg har tid. Indtil da, ka linket ses på min profil i bunden. Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeMan Okt 15, 2012 12:14 am

Det er helt i orden og det er forståeligt at du har andet at lave, så jeg venter pænt (;
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeLør Okt 27, 2012 6:51 pm

Det er rettet så man kan se links og billeder.

Hun sidder lidt fast med siden, da ingen opretter sig. I er velkomne til at oprette jer og smide lidt emner derind Wink
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 4:34 am

Jeg holder godt øje med siden, men jeg har ikke rigtigt lyst til at oprette mig når der ikke engang er skrevet fem indlæg, især ikke når det er de vigtige indlæg der ikke er skrevet~

Dog, hvis hun kun venter på brugere, så skal jeg da nok registrere med det samme! (:
Tilbage til toppen Go down
Kaya
Sprout
Sprout
Kaya


Age : 28
Antal indlæg : 1
Join date : 05/10/13
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am

Det er helt klart en side for mig! Men tror også først jeg opretter en bruger når den er færdig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The hunger Games Empty
IndlægEmne: Sv: The hunger Games   The hunger Games I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The hunger Games
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Reklamer-
Gå til: