Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Lily
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Ragnhild
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Bite
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Dag
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Benedikte
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Eric
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Shadow
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Ventor
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
Cain
walking... - Dag - Page 3 I_vote_lcapwalking... - Dag - Page 3 I_voting_barwalking... - Dag - Page 3 I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 walking... - Dag

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeMan Okt 29, 2012 10:03 pm

HUn så på ham, roligt.
"uha, tror du at folk vil forstå dig her?" spurgte hun roligt inden hun så lagde sig på ryggen og stirrede op på himmelen.

"selv tror jeg aldrig at folk vil forstå mig - men det er jo en sædvanlighed at blive misforstået her." grinte hun inden hun begyndte at trække vejret dybt
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 3:29 am

Han grinede igen. Lavt og ikke videre særlig muntert. "Hvis du ser på det på den måde." sagde han, imens han betragtede hende i hendes liggende position. Han skulle nødig snakke, han havde også været både overrasket og lidt diffus over hendes rigtig udseende. Men han havde overhovedet ikke været klar på hvad der havde gemt sig under Elizabets ydre.

"Måske ville det være nemmere at holde ud hvis ens forældre viste en at de i det mindste viste at man fandtes."
Han havde aldrig selv fået et eneste tegn fra sine mødre, og han havde endda tre.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 3:41 am

Hun fnøs kort, en smule koldt.
''hvis de gad os, tror du så ikke de havde lettet røven for længst?'' sukkede hun opgivende.
Allerede nu vidste hun at hendes far aldrig kom for hende.
Hun så op på himlen.
''jeg ved ikke hvilke følelser du har for dine mødre.. Men jeg har intet tilovers for min såkaldte far. Han har aldrig været der. Det har ingen. Hvorfor skulle jeg så tilbede ham - endda ofre mit eget liv for at møde ham, når jeg ved at han ikke ønsker mig?'' hun lukkede øjnene.

''undskyld... det skulle bare ud..'' mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:14 am

Han kom med et skævt smil igen, og lod sig endelig dumpe ned i græsset ved siden af hende. Bogen stak i siden på ham, men det gjorde ikke noget. Han lå bare og lyttede til hendes lille udbrud. Han var faktisk glad for at hun sagde det. Han havde det på præcis samme måde... han sagde det bare ikke højt.

"Lad være med at knuse mine drømme." mumlede han med et mere eller mindre falskt trist tonefald. "Jeg har ingen følelser for dem. Jeg har aldrig hørt fra dem, så jeg er... neutral. Det kan være at de siger hej til mig om tyve år. Tredive. Der er guder, for pokker, tiden er vel... anderledes for dem." Han sugede luft ind i kinderne.

Nå, tid til at lette stemningen. Og ham der var så forfærdelig til smalltalk... "Er det egentligt ikke lidt underligt at have tre mødre? Det giver ingen mening for mig."
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeOns Okt 31, 2012 7:44 pm

Hun smilede lidt til ham.
"drømme er altid dejlige.." Hun kunne ikke selv drømme sådan rigtigt da det ville blive for underligt. Dagdrømmeri måske, men ikke når hun sov.
"at have tre mødre? Det ville være mig lidt forvirrende, men nogle har jo to mødre, så jeg ser ikke det underlige i det." Sagde hun inden hun så på ham, inden hun så på ham igen.
"du må undskylde hvis jeg spørger for meget. Det er ikke min mening.." Sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 02, 2012 6:06 am

Det var svært at trække på skuldrene når man lå ned, men han gjorde i hvert fald forsøget. "Og dog - jeg kan jo ikke rigtigt være kommet ud af tre kvinder på samme tid." Et sjældent smil spillede på hans læber. Ikke fordi at det var det mest mystiske spørgsmål i hans liv - om det var den ene eller den anden norne gjorde ham ikke noget. Heller ikke hvis det på en eller anden måde var tre på en gang.

"Du spørger bare så meget du vil."
Han sukkede og fugtede læberne. "Du har hermed fået tilladelse."

Han rullede om på siden igen, og betragtede hendes profil i månelyset. "Tillad mig at spørge en gang: Dig og Jon? Hvordan? Er I familie på en eller anden måde, eller mødtes I tilfæligt?"
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeFre Nov 02, 2012 8:17 am

Hun sukkede. Hun var ikke vild med at forklare det.

''Jon var forelsket i min mor... De var forlovede da hun blev gravid med mig - voldtægt - og da hun døde under fødslen tog Jon sig af mig. Jon ældes ikke, ikke som os..'' sagde hun bare, og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 03, 2012 4:57 am

Dag var stille et øjeblik. Han tænkte sig måske om, og måske sad han og bearbejdede det indblik han lige havde fået i Elizabets liv. Eller... Elizabets mors liv, faktisk.

"Er han søn af Idun?" Hvis han ikke ældes, så var det da lidt åbenlyst. Han var i hvert fald ikke søn af nornerne, hvilket var en anden mulighed.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeLør Nov 03, 2012 6:37 am

''Yup. Idun.'' sagde hun stille.
''og da han er lejrlederen, og jeg er hans adoptivdatter, så er det mig der arver det hele, så snart jeg er blevet rettidigt gift.'' sagde hun og sukkede kort.

''sikke et liv for en som mig. Fanget her.'' hun trak på skuldrene.
''sådan er det jo.''
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 6:58 am

Han pillede sig på panden, og blev fraværende i øjnene. Fanget? Var de ikke alle sammen fanget her i lejren? Dog havde hun et ansvar, især når det blev hende der skulle passe på lejren og dens deltagere.

"Hvorfor føler du dig fanget? Fordi du gerne vil rejse ud i verdenen?"
Hans stemme var tynd, men sikker.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm

Fordi jeg vil kunne forlade det her en dag... Og det kan jeg ikke." Sagde hun, inden hun så ud over vandet.
"Jeg kan ikke være mig selv, ikke her, ikke udenfor lejren.." Sagde hun inden hun så på ham kort.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Sponsoreret inhold





walking... - Dag - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: walking... - Dag   walking... - Dag - Page 3 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
walking... - Dag
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Forsamlings pladsen-
Gå til: