Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Hvis du tør... I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Hvis du tør... I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Hvis du tør... I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Hvis du tør... I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Hvis du tør... I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Hvis du tør... I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Lily
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Ragnhild
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Bite
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Dag
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Benedikte
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Eric
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Shadow
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Ventor
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
Cain
Hvis du tør... I_vote_lcapHvis du tør... I_voting_barHvis du tør... I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Hvis du tør... I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Hvis du tør... I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Hvis du tør...

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 6:29 am

Hej alle sammen ^^

Jeg er ny her på siden, og kunne nu godt tænke mig at komme i gang med at tråde og plotte! Derfor opretter jeg denne hersens plot-dingelidut til de som skulle være interesserede Wink

Lidt om Cain:
17 år.
Fra det Nordlige Sverige.
Søn af Vinter- og Jagtgudinden Skade.

Cain er ikke direkte en enspænder, men kan dog godt lide at være lidt for sig selv, enten ude i naturen eller i alle slags situationer. Han sætter stor pris på privatlivets fred. Dog skal det siges at han slet ikke er uden sociale færdigheder. Faktisk, kan han være en meget venlig og humoristisk personlighed at være sammen med... dog kommer det an på hvem det er, og hvad den person gør ved ham. Men hans personlighed bærer også præg af hans tilhørsforhold, og hans evner. Ofte kan han opføre sig som en lettere dystopisk fyr, der modvilligt siger ja til andres selvskab, selvom han ikke rigtig har lyst. Han har et temperament der ikke tager hensyn til nogen, uanset hvem de er. Og han er ude af stand til at tilgive, og giver ikke flere chancer! Så faktisk, kan han være meget hensynsløs. Egentlig, er der nok ikke mange kvalifikationer med Cain der gør ham til en god ven. Nok kan han være loyal, som en hund er det - men er tilpas selvvisk nok til ikke at ville give sit liv for nogen anden... det er i hvert fald noget der skal overvejes meget nøje. Han er elendig til at give gaver, og udtrykke positive følelser overfor en anden. OG! Han bryder sig ikke om at andre hundser rundt med ham! De kvalifikationer der kunne gøre ham til en god ven, eller i hvert fald en bekendt, er nok hans evne til at tage imod tæsk fra andre frustrerede personer... Det er måske ikke noget der vejer meget i manges øjne. Men hvis man har brug for en boksepude, der samtidig lytter og giver gode råd med på vejen - så er Cain måske den fyr du står og mangler? Wink

Han er en fejlfri jæger, der bruger meget af sin tid i naturen, hvor han jager hjorte og bjørne med alle salgs våben. Faktisk giver han noget af kødet til selve lejren, hvis han har nok Smile
Han er ikke særlig kunstnerisk, og kan ikke synge eller noget - men hvis han skal få en bedrøvelig nat til at gå, kunne han godt finde på at hive en lille mundharmonika frem fra lommen og spille en enkelt melodi eller to. Ellers bruger han det meste af sin tid på at jage, og på at styrke hans evner. Ofte kan man måske også se ham sidde ved det store bål og snakke og diskuttere... men kun hvis du er heldig Wink
------
Jeg søger intet specifikt til ham, da jeg er mere old'school - og ville foretrække at lade forhold og relationer udspille sig i selve emnerne Very Happy MEN! Jeg forstår godt hvis folk(deriblandt mig selv) hurtigt kan blive trætte af de typiske 'introduktions-emner'. Så det gør slet ikke noget at en mindre relation udarbejdes før vi tråder Wink

Så hvis i skulle have lyst til at tråde/emne lidt med 'kære' Cain, så skriv endelig en PM, eller svar her - og så skal vi nok hurtigt få fundet ud af noget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re:Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 6:31 am

jeg tror godt at jeg tør emne med dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 6:35 am

Hjertelig godaften Cain (;

Jeg vil med glæde emne med dig. Hvis du vil vide lidt om Benedikte, kan du læse min profil. Selvom der nok ikke står så forfærdelig meget, kan du dog få en ide om hvem Benedikte er.

Tilbage til toppen Go down
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 6:55 am

Ragnhild & Cain
Det lyder da rart! Wink De er selvfølgelig meget forskellige, men skal de kende (til) hinanden inden vi emner? En relation eller et plot du måske har i tankerne? Eller skal vi bare kaste os ud i det? Very Happy


Benedikte & Cain
Jeg kan se at Benedikte, ligesom Cain, er født i det Nordlige Sverige. Måske kender de hinanden fra en tidlig barndom, og mødes her i lejren? Cain har dog ikke gået i en offentlig skole, og er blevet opfostret af hans far. Men kan dog alligevel godt have mødt andre Wink
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 6:57 am

skal vi ikke bare kaste os ud i det, så vi lige lære hinanden at kende Wink Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 7:00 am

Det kan vi sagtens finde ud af.
Men det kan da være at de har boet i samme by, inden Benedikte flyttede til USA. De kan jo have mødt hinanden på en lejeplads eller andet (;

Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 7:06 am

Uha, uha, nu tør jeg jo næsten ikke... Wink

Jeg vil da gerne lege lidt med dig, Cain. Men desværre ikke i aften, da jeg skal i seng nu Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 7:19 am

Ragnhild & Cain
Så lad os kaste os ud i det!!... Hvad med at vi gør det bogstaveligt ved at starte et emne ved fjeldet - der hvor folk springer ned i vandet? Wink

Benedikte & Cain
Cain er født og opvokset nær den Nordsvenske by ved navn Kiruna. Hans far var politibetjent, og ansvarlig for et stort område med især skov. Cain vidste hvad han var helt fra da han var barn - så i stedet for at gå i skole, brugte han sin tid i de svenske skove, og på at lære at tyde spor og jage. Så i bund og grund var han bare den underlige dreng der af og til tonsede igennem byens gader og ikek gik i skole. Smile Hvornår flyttede hun til USA? Cain selv har været i lejren i snart 5 år, så han skred fra Kiruna da han var 12.

Elizabeth & Cain
Jamen så glæder jeg mig til dagen hvor vi skal lege lidt Wink
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 7:44 am

Altså jeg og Eric, har endnu ikke fundet ud af de ting.
Men vi kan sikkert godt komme fra samme by, kan foreslå det for Eric. Og jeg selv regner med at vi flyttede til USA omkring 15 års alderen, altså 4 år siden. Men intet er besluttet endnu (;

Så jeg kan vende tilbage til dig, når jeg har fået aftalt det med Eric??
Tilbage til toppen Go down
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 7:57 am

Gør du bare det, Benedikte Wink
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 4:54 pm

Cain, du kan være vidunderlig at lave et emne til os, og så svarer jeg når jeg er kommet i skole? Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 5:17 pm

og har du måske et forslag til hvor jeg kunne være så vidunderlig at starte en tråd? ^^
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 5:18 pm

Skoven?

Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 5:19 pm

then skoven it is!
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 1:41 am

ja det kunne være meget sjovt at springe ud i det derfra Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 6:29 am

jeg vil også gerne emne med dig. tror lige jeg er modig nok til det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 8:06 am

Ragnhild & Cain
Jamen så er den jo på plads! Så skal det jo bare etableres hvem der starter emnet? Razz

Natja & Cain
Så farlig er han jo heller ikke Wink Men vil du have aftalt en relation inden, eller skal vi blot tage den som det kommer?
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 8:31 am

Så, Eric er gået med til at Benedikte (Og ham) kommer fra Kiruna, og at de flyttede omkring 15 års alderen, som er 4 år siden (;

Skal de have været noget alá bedstevenner, eller mere bekendte??
Tilbage til toppen Go down
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 11:11 am

Jeg tænker at de blot genkender hinanden fra barndommen, og derved ikke rigtig behøver at introducere sig for hinanden Razz Hvor lang tid har Benedikte været i lejren? Hvis hun har været der i længere tid, er de måske stødt på hinanden op til flere gange i lejren, og kender derved hinanden rimelig godt? Men jeg tænker at de endnu ikke er fantastisk gode venner, men måske er på vej imod et udmærket venskab?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 7:08 pm

åhh... pyha Wink men vi kan godt have en relation, hvis du vil
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 7:10 pm

vil du have æren af at lave det? Wink
Tilbage til toppen Go down
Cain
Sprout
Sprout
Cain


Age : 30
Antal indlæg : 38
Join date : 09/10/12
Geografisk sted : Lejren - ellers altid nord for polarcirklen, i Midgårds koldeste egne.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:30 pm

Natja & Cain
Selv har jeg dog ikke rigtig nogle ideer Smile

Ragnhild & Cain
Det ville være mig en stor ære! Very Happy Men det bliver senere i dag, tror jeg.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 12:38 am

super Very Happy du tager dig bare den tid du har brug for. kan godt vente ^^
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 2:29 am

Altså Benedikte og Eric er lige ankommet til lejren. Så vi kan jo mødes igen, efter ikke at have set hinanden længe. Men lige et spørgsmål, har de vidst den anden og sårn var halvguder, eller skal det komme som et chok for dem?? (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Re: Hvis du tør...    Hvis du tør... I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 3:52 am

vi kunne ha stødt på hinanden nogle gange før i lejeren. så vi var bekendt med hinanden Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvis du tør... Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis du tør...   Hvis du tør... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvis du tør...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: