Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Lily
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Ragnhild
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Bite
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Dag
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Benedikte
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Eric
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Shadow
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Ventor
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
Cain
Hvem vinder?: sacri I_vote_lcapHvem vinder?: sacri I_voting_barHvem vinder?: sacri I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Hvem vinder?: sacri

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Peeta og Gale
Sprout
Sprout
Peeta og Gale


Age : 32
Antal indlæg : 23
Join date : 06/08/12
Geografisk sted : de bord i lejren, men kommer fra danmark

Hvem vinder?: sacri Empty
IndlægEmne: Hvem vinder?: sacri   Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 8:27 am

Tid: 23:00
Sted: ved bålet
Vejer: mørkt men lunt samt endnu mere lunt på grund af bålet
omgivelser: kun de to larmehoveder

Klokken var mange og mørket var faldet på, stjernerne blinkede søvnigt fra himlen imens halvmånen kastede sit dovne lys over nattens mørke himmel, lejren var næsten tom da de fleste halvguder lå i deres senge og sov tungt, eller også så var de i hvert fald i dres hytte for lejren udenfor lå øde hen, bortset fra ved bålpladsen.

For ved bålet på en af bænkene som var placeret rundt om det, sad to unge fyrre og spillede kort dog meget højlydt, de lo, snakkede og råbet så man ikke var i tvivl om hvem der sad der. De havde ikke været i lejren længe men var allerede kendt som de mest larmede samt drillende personer i denne lejere, nogle ku li dem imens andre ikke ku fordrage dem og deres narrestreger.

De lignede hinanden som to dråber vand, de begge var spinkle samt havde en lys hud fyldt med ar, udover det havde de begge brune dybe øjne samt mørkebrunt kort hår som sad på den helt samme måde.
Den eneste forskel der var på dem var at Peeta var et hovet højre end sin bror Gale, de var her til aften begge iført en langærmet grøn trøje samt et par mørke jeans og et par hvide all stars, så folk der ikke ku kende forskel på dem havde det endnu svære nu.

Gale lo let da han smed et kort og råbte" Jeg vandt, jeg vand nu står den 7-6"muntert imens han let rakte tunge, af sin bror, Peeta sukke surt og samlede så bunken hvorefter han begyndte at blande"du var bare heldig"sagde han højlydt, imens han så delte kort ud til dem begge"nu er det min tur til at vinde"tilføj han drilsk.


Tilbage til toppen Go down
sacri
Sprout
Sprout
sacri


Antal indlæg : 15
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : i profil tekst

Hvem vinder?: sacri Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vinder?: sacri   Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeTors Aug 09, 2012 6:57 am

Sacri havde været på vej til hytten en til han hørte to larmende mennesker, han kunne ikke rigtig høre hvem det var, uanset hvad så vækkede det nysgerrigheden i ham, og så var han ikke særlig træt. han vendte hovedet mod bålet og gik der ned med sine slidte jeans, bar over krop med ar, skrammer og sved. han havde i sin ene hånd sin jakke som var slunget op over den ene skuldre, og den anden sit lille sværd.

da han kom i øjen fald, og så at det var to unger, eller hvad han syntes det så ud som, og så de spillede et kort5 spil af en art. larmen var ikke til at holde ud for ham, irritationen gnavede lidt i ham, så langsomt gik han ned. da han var lige bag hved dem, smilte han lidt og spurgte "er det iorden at en tredje joiner spillet".
Tilbage til toppen Go down
Peeta og Gale
Sprout
Sprout
Peeta og Gale


Age : 32
Antal indlæg : 23
Join date : 06/08/12
Geografisk sted : de bord i lejren, men kommer fra danmark

Hvem vinder?: sacri Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vinder?: sacri   Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeFre Aug 10, 2012 7:27 am

Peeta spillede nu yderest konceret for at slå sin bror, han rakte et par gange tung af sin bror, han smed kortne fra sig og lo muntert "jeg vandt, jeg vandt"råbte han glad og smilede drilsk til sin bror.
Gale fnøs let og lo så højlydt, men tav da en fyr kom hen imod dem"kender vi ham?"spurgte han hviskende hvorefter Peeta rystede på hovdet.

Peeta smilede muntert til fyren"ja det må du vel, men du blander"sage han drilsk, Gale fortsatte samtalen"jeg er Gale og det er min bror Peeta"sage han venligt og nikke mod sin bror.
Man ku tysligt se at de næsten var ens og det ville være svært at kende forskel på de to.
Tilbage til toppen Go down
sacri
Sprout
Sprout
sacri


Antal indlæg : 15
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : i profil tekst

Hvem vinder?: sacri Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vinder?: sacri   Hvem vinder?: sacri I_icon_minitimeMan Aug 20, 2012 4:19 am

sacri lo muntert og satte sig ned foran dem, "davs, jeg er sacri" sagde han og pegede med sin tommeltot mod sig selv. han kiggede på de to tvilinger og prøvet at se hvad forskellen var selvom det var tæmmelig svært. han tog kortene og begyndte stille og roligt at blande. "når forklar mig lige reglerne" sagde han, og så ud som et stort spørgsmåls tegn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvem vinder?: sacri Empty
IndlægEmne: Sv: Hvem vinder?: sacri   Hvem vinder?: sacri I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvem vinder?: sacri
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mørkt vand - Sacri

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Lejrens Stor Bål-
Gå til: