Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Lily
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Ragnhild
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Bite
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Dag
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Benedikte
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Eric
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Shadow
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Ventor
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
Cain
Skynd jer og i får et stykke kage  I_vote_lcapSkynd jer og i får et stykke kage  I_voting_barSkynd jer og i får et stykke kage  I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Skynd jer og i får et stykke kage

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 2:55 am

Ollo Peepz


Jeg må desværre skuffe jer, i var ikke hurtige nok. Kagen var altså bare så fristende at jeg var nød til at spise det hele selv Wink


Men! jeg har et andet tilbud til jer. Eftersom at jeg skal igang med at emne, så jeg tænkte at jeg kunne søge efter nogle som var interesserede.
Jeg har ikke nogen specifikke krav til jer, jeg vil nok bare have at i holder jer til sidens regler.


Hvis nogle har idéer til plots, så vil jeg gerne hører jeres kreative idéer Very Happy
Hvis i vil vide noget om Lily kan i tjekke profilen ud, det er jo egentlig det den er til så lad os da sørge for at den bliver brugt og beundret Wink



Skriv nu endelig til mig, her eller over en besked^^


-Lilyann Emma Holt
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:00 am

Jeg er interesseret. ^^
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:03 am

Det er jo fantastisk Bite Very Happy

Må jeg hører om du har et plot, eller om vi bare skriver?
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:07 am

Det kommer an på hvad du helst vil?

Er der nogle ting som du kunne tænke dig at prøve med Lily?
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:17 am

Altså jeg er med på lidt af hvert Wink

Lily siger ikke nej til en udfordring
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:22 am

Hmmm... HAr ikke lige nogen ideer...

Og tror ikke Bite er typen der vil udfordre folk... ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:24 am

I orden så Wink



Kan jeg få dig til at lave måske? skal have lavet en dansk aflevering, så jeg bruger lige min krea på den :/
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:26 am

Hvis du kommer med et sted, og ikke har så meget imod en semikort start?

Er lige kommet hjem fra spejdertur så er ret smadret... ^^'
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:29 am

Et sted i lejren er fin med mig Wink


Og det er okay det er kort, mine indlæg har det med at svinge i længderne
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:31 am

Jeg laver det ikke hvis jeg ikke får et konkret sted! xD
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:33 am

Jamen dog da!!! Så ved bålet??? O.O
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:34 am

Fint fint... ^^

Jeg laver det der når jeg har tid. ^^
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:38 am

Super, jeg skal nok svare når jeg ser det er lavet ^^
Tilbage til toppen Go down
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:49 am

Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 4:00 am

Jeg har svaret nu, men svare nok ikke så hurtigt pga. lektier Wink
Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:04 pm

Hej Lily ville elske og emne med dig hvis du selvfølgelig er frisk på det ^^

Foresten har du nogle tanker om plot & sted?
eller skal vi improvisere?
da jeg er lidt blank angående sted, men måske har du nogle super kreative tanker ^^

Mvh. Ventor ^^
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:10 pm

Jeg vil meget gerne emne med dig Ventor Very Happy

Altså plots ved jeg ikke rigtig med, jeg er ikke så god til at finde på dem.
Men jeg har ikke noget i mod bare at skrive og se hvad der sker, men Lily er nu med på den værste så ^^

Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:12 pm

lyder godt, nogle tanker om hvor det skal ske? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:17 pm

Mmhm jeg ville sige i lejren et sted, måske arenaen eller noget med mere natur? Wink
Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:18 pm

Super ^^

vil du lave emnet eller skal jeg? ^^
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:22 pm

Uh hvis jeg nu kan få dig til det, så må jeg hellere tage chancen Wink
Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:39 pm

Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:45 pm

Super, jeg svare med det samme Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skynd jer og i får et stykke kage  Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og i får et stykke kage    Skynd jer og i får et stykke kage  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skynd jer og i får et stykke kage
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: