Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Lily
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Ragnhild
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Bite
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Dag
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Benedikte
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Eric
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Shadow
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Ventor
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
Cain
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_lcapLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_voting_barLejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 7:31 pm

Nu har jeg været lidt inaktiv, takket være skolen.
MEN! Det er ikke ensbetydende med at det skal gå udover jer. Jeg søger derfor emner, for at komme igang, selvom jeg om ca. to uger flyver til Firenze i en uge.

Jeg søger diverse ting, men ikke forhold. Det er en del af hans karakter at han ingen følelsesmessige forhold har.

Han er lejrlederen, og derfor må han ikke have intim omgang med de unge lejrbeboere.

Så hvis i kan finde på plots, så er jeg villig til at emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 9:08 pm

Ventor vil gerne havde en samtale med vores kære lejre leder angående et lille uheld ved at sætte ild til hans egen hytte ((ved et uheld selvfølgelig))
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 11:09 pm

Si, Si Señore Smile

Jeg laver emnet når jeg er færdig med div. lektier.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Re: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)    Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 2:23 am

Ragnhild vil gerne tal emed vores kære lejerleder om man eventuelt kunne lave en søskende kommensammen for alle de guders børn der er.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:10 am

Ja hvis du vil emne med mig, så står jeg til rådighed Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:30 am

Ragnhild: En sådanne komsammen ville kræve stor planlægning i forhold til emneriet. Enhver ville jo skulle svare på emnet, og i en bestemt rækkefølge. Det ville være en katastrofe i sig selv.

Lily: Du skriver blot hvis du en dag vil have et emne med lejrlederen Smile
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Re: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)    Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:33 am

øv bøv ^^
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:34 am

Altså vi kan starte nu eller vente til du er kommet hjem fra ferie? Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:41 am

Ragnhild: hvis du kan skabe stemning for det, kan vi forsøge, men det kræver virkelig at folk vil. Wink

Lily: indtil jeg har været afsted på min tur, vil jeg måske være lidt fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:47 am

Altså jeg har ikke noget imod langsomme svar, men det kommer an på hvad du helst vil Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:50 am

Lily, det kommer jo helt an på om du har noget du vil tale med Jon om? Det er sådan set princippet med ham. Smile
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 3:57 am

Altså jeg tænkte på noget opmuntring eller lignende til det med kamp, da det ikke er en egenskab hun har fået, så der behøver hun noget ekstra hjælp Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:00 am

Lyder som en god idé. Det kunne eventuelt være at han gav hende en lektion eller to?
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:02 am

Det var det som jeg havde i tankerne Wink
Men det er om det skal være nu her eller om vi skal vente?
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:11 am

ved jeg faktisk ikke helt. Har en del research inden turen.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:14 am

Altså vi kan bare vente, så du ikke kommer til at stresse Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:35 am

Jeg holder pause fra mine studier - blot for at emne med den skønne Lily, og drikke mig en kop kaffe! Wink
Skønne Lily, vil du gøre mig den ære at bestemme hvor emnets start skal foregå?
[jeg har en lille idé om at hun kom op på hans 'kontor'?] Wink
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:39 am

Fantastisk Wink
Altså vi kan da godt starte på "kontoret" Wink Ellers skal det vel være et sted man kan træne ^^
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:43 am

Alrighty then, så vil jeg fluks gå igang med et emne til den skønne Lily Wink
Jeg smider et link ind her til emnet når det er færdigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:44 am

Super Wink
Tilbage til toppen Go down
Jon
Sprout
Sprout
Jon


Age : 31
Antal indlæg : 25
Join date : 08/08/12
Geografisk sted : hovedbygningen, Den nordiske halvblodslejr

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 4:55 am

Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 5:13 am

Svaret ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) Empty
IndlægEmne: Sv: Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)   Lejrledersamtaler? (emneplots og søger) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger til Micke
» Den lille rødhætte søger!
» kig her! nyankommend søger emnepartnere.
» the shadow søger emner???
» klik her, kig her. jeg søger mere.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: