Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Lily
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Ragnhild
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Bite
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Dag
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Benedikte
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Eric
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Shadow
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Ventor
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
Cain
Veronica søger, helst mandlige.  I_vote_lcapVeronica søger, helst mandlige.  I_voting_barVeronica søger, helst mandlige.  I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Veronica søger, helst mandlige.

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Michael
Admin
Michael


Age : 32
Antal indlæg : 8
Join date : 16/09/12

Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Sep 17, 2012 4:27 am

Nå, nu er man så flyttet ind i lejren. Men er der nogen at snakke med?
Veronica er en ung kvinde, der kan bide fra sig på det groveste - men ellers er hun opdraget som en kvinde fra slutningen af 1700-tallet.
Hun kommer fra en førhen adelig familie - men er blevet sendt væk allerede som lille fordi hun var en bastard.
Hun har dog stadig sin fars efternavn, som indgyder hende en smule respekt i det italienske kredse.

Veronica synger aldrig når der er mænd til stede, da hendes evne gør at hendes sang tiltrækker mænd og giver dem lysten til erotiske udskejelser.
Hun kan slås, men gør det sjældent.

Hun opfører sig som hun er opdraget til.
Så derfor virker hun måske meget reserveret og snobbet til at starte med.

Jeg emner helst med mænd. Det giver mig bedst spil på min karakter.
Jeg laver gerne, da det jo er mig der søger.

Så hvis der er nogle mænd friske, så er jeg her da Smile
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Sv: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Sep 17, 2012 5:21 am

Vil gerne tilbyde mig selv, til du har fundet nogle mandlige bruger at skrive med Wink
Tilbage til toppen Go down
Shadow
Sprout
Sprout
Shadow


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 05/08/12
Geografisk sted : tæt ved skoven

Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Sv: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeMan Sep 17, 2012 11:07 pm

hey jeg er frisk hvis du vil emne lidt med mig
Tilbage til toppen Go down
Ventor
Sprout
Sprout
Ventor


Age : 30
Antal indlæg : 46
Join date : 04/08/12
Geografisk sted : Halvblods lejren

Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Sv: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:05 pm

Ventor vil gerne emne med en lille smuk sirene som dem Wink

hvis du vil gøre den ære og havde et lille emne sammen med mig :3

Mvh. Ventor
Tilbage til toppen Go down
Dag
greenings
greenings
Dag


Age : 32
Antal indlæg : 110
Join date : 27/09/12
Geografisk sted : Lejren.

Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Sv: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitimeFre Sep 28, 2012 2:14 am

Jeg er da også interesseret :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Veronica søger, helst mandlige.  Empty
IndlægEmne: Sv: Veronica søger, helst mandlige.    Veronica søger, helst mandlige.  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Veronica søger, helst mandlige.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger til Micke
» Lejrledersamtaler? (emneplots og søger)
» Den lille rødhætte søger!
» kig her! nyankommend søger emnepartnere.
» the shadow søger emner???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: