Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Lily
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Ragnhild
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Bite
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Dag
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Benedikte
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Eric
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Ventor
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
Cain
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_lcapYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_voting_barYou like water? - Elizabet  - Page 2 I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 You like water? - Elizabet

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 25, 2012 3:36 am

''jeg har det vel fint nok med det..'' hun trak på skuldrene.
''det er jo ikke fordi jeg bliver fanget af det. Jeg bor her stadig, gør det jeg altid har gjort.'' sagde hun med et stille smil.

hun så ned på den lille sølvring der prydede hendes finger.
I virkeligheden kunne hun jo lige så godt bare sige - alt er okay.
Endnu en løgn. Endnu et falskt forsøg på at overbevise sig selv om at det ville blive okay.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:38 pm

"Njah.. Men Äktenskap fanger vel lidt?"

Erics instinkter fortalte han langsomt, at det måske ikke var noget at sidde og rage i. Elizabet virkede ikke lykkelig og, hvis han blev ved med at prikke til hende med, hvor uretfærdigt det egentlig var i disse dage, gjorde han ikke ligefrem sagen bedre.

Han fulgte hendes blik ned til den lille sølvring.

"Hva-.."

Hans spørgsmål blev brat afbrudt, som en slags hjælp fra himlen. En svag rumlen, der lød som en slags alarm langt, langt borte, løb over himlen over dem. I samme øjeblik begyndte de første små dråber at falde. Skyerne havde samlet sig ind over lejeren og dem, imens deres snak havde fortsat. Nu sivede den kolde regn ganske stille, og utrolig afdæmpet, fra de mørke skyer. Eric lænede nakken en anelse tilbage, og stirrede op i den mørke himmel. Han sendte den et smil, da endnu en rumlen bragede løs.

*Hej Far..*
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:00 pm

Hun så på himlen da regnen begyndte at falde.
''ja.. det fanger. men ikke som et fængsel.'' sagde hun roligt.

hendes stemme døde hen da regnen begyndte at falde
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:39 pm

Eric rystede let på hovedet, som en anden våd hund. Det halvlange hår piskede med hovedet, og skød dråberne afsted, sammen med dem som faldt fra himlen. Han lo halvhjertet, over hendes fængselskommentar.

"Det håber jeg inte!.. Ellers måste du ringa. Så får jeg dig fri."

Han sendte hende et drillende smil, mens dråber gled ned over hans milde ansigt.

"Wanna go? Eller sitte her?"
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeTors Okt 25, 2012 10:17 pm

''jeg har det fint med regnen, hvis det er det du mener'' smilede hun,
''det er så rart når man skal have vasket sine bekymringer væk.'' smilede hun inden hun så på ham.
Hun smilede varmt inden hun så på himlen igen
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 26, 2012 12:32 am

Hans eget smil voksede et par millimeter, da han bemærkede, at hun virkede betydeligt mere afslappet end før. Det kunne godt være, at han havde brugt det meste af livet på at våge over sin søster. Han havde også trøstet hende, de sjældne gange hun var blevet ked eller vred. Men det var sjældne! Trøst og omsorg, var en ting han nok aldrig blev specielt god ting. Som nogle tøser sukkende ville udbryde, var han jo også bare en fyr.

"Yup. Regn er bra! Og det.. påminner mig om min far."

Han vendte hovedet mod skyerne, hvor det stadig buldrende stille. Men det virkede længere væk nu. Som om Thor faktisk var over dem, men faktisk blot kørte rundt i en cirkel.

"Vet du många här?"
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeFre Okt 26, 2012 3:10 am

Hun rystede lidt på hovedet.
''nej, jeg kender langtfra mange her... jeg kender nogle få ved navn... men jeg snakker sjældent med dem - regler...'' sukkede hun stille.

Egentlig var reglerne langt strengere end det, men hun kunne ikke bare isolere sig.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 27, 2012 3:00 am

Eric sukkede dybt.

"Så.. Du må inte really snakke med folk? Eller.. Se dem?"

Han lød trist bare ved tanken. Hvilket liv. Regler var selvfølgelig til af gode grunde, og til for at blive holdt. Men at isolerer en lejerbeboer fra.. ja stort set hele livet omkring en, måtte være en dyb smerte.

"Men, jeg vil gjerne snakke en dag. Hvis du altså vil? Og kan?"

Forsøgte han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 27, 2012 3:50 am

Du kan jo komme ned til Burlesque-salonen på et tidspunkt. Jeg arbejder der på deltid.'' sagde hun roligt, inden hun så op på himlen igen.

''og nej... jeg må godt snakke, men jeg må ikke være sammen med andre rent intimt...'' sagde hun bare
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 5:08 am

Eric sendte hende et oplyst smil. Selv ikke regnens tunge dråber og den grå himmel, kunne lægge en dæmper på, at han brød sig om idéen. Tanken om måske at kunne 'hjælpe' hende en smule, og sig selv inderst, lød som en mægtig idé i hans øre. Der var blot et spørgsmål.

"Det lyder bra! Men.. "

Han rystede leende på hovedet.

"Hva' er Burlesque?"

Han så på hende, med et drillende hævet øjenbryn. Eric var langtfra dum, men lige på det område, var han tydeligvis helt blank.

"Så snakker vi bare."

Nikkede han stilfærdigt.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 5:28 am

''kvinder der danser i meget lidt tøj.'' sagde hun med et lille smil. Det var tydeligt at hun ikke var direkte stolt af det.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Sponsoreret inhold





You like water? - Elizabet  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: You like water? - Elizabet    You like water? - Elizabet  - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You like water? - Elizabet
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» i do not care about you //elizabet//
» træning (Elizabet)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Indsøen-
Gå til: