Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Bite ~the fire... I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Bite ~the fire... I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Bite ~the fire... I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Bite ~the fire... I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Bite ~the fire... I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Bite ~the fire... I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Bite ~the fire... I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Bite ~the fire... I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Bite ~the fire... I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Lily
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Ragnhild
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Bite
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Dag
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Benedikte
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Eric
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Shadow
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Ventor
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
Cain
Bite ~the fire... I_vote_lcapBite ~the fire... I_voting_barBite ~the fire... I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Bite ~the fire... I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Bite ~the fire... I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Bite ~the fire...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 3:43 am

t: omkring 4.55
s: lejrbålet
o: ingen sådan rigtigt
v: vindstille, lunt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Lyden af de andres latter var for længst dødt hen. Døtre af Balder, og sønner af Thor var alle gået i seng.
Undtagen Torunn. Hun sad forsat ved ilden og stirrede på den, mens hun håbede på at solen snart ville stå op.
Siden tvillingerne var flyttet ind hos hende havde søvn været.... En umulighed xD

Hun havde en sort top på, hvor man kunne skimte hendes bh under. Et par jeans, sorte med snører ned af benene.
Håret hang langt og løst som altid.

Ilden virkede så indbydende, specielt når man vidste at man ikke burde være bange for den.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 3:49 am

Bite kom stille gående der sent om natten mod det eneste sted der var kraftigt lys mod det store lejr bål der var i midten af lejren. Det var ikke fordi han ville møde folk han regnede ikke engang rigtigt med at der var nogen, men han havde ikke kunnet sove. Det havde han ikke rigtigt kunnet siden han var ankommet til lejren.

Han lagde dog mærke til en kendt person og han gik stille og roligt hen til hende lige så stille som en skygge der gled hen igennem natten. Han stod bag hende og bukkede sig så ned hen over hende så hans hoved var lige foran hendes...

''Hej!''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 3:53 am

Torunn, der havde siddet i sin egen verden, fløj bagover da et ansigt dinglede foran hendes.
Hendes bevægelse havde resulteret i at hun nu lå halvt ned og sad halvt op mod hans lår, med baghovedet lige overfor hans skød.

''Bite!''
Hun grinte en smule forskrækket og dog alligevel mildt over hans optræden.
''Hej.'' grinte hun, og da hun grinte gled hun blot endnu længere ned af hans lår, indtil hun lå med hovedet ved hans føder.

''du er oppe sent, hva'?'' grinte hun og rakte ud efter ham for at hive ham ned til hende selv
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 3:57 am

Han stod lidt og kiggede bare smilende på hende. Han kunne ikke lade være med at smile når han var sammen med hende, og han tog derfor også imod hendes hånd og satte sig bare lige ned på stedet, da han ikke tænkte over det.

''Torrun!''

Han lavede et halv forskrækket grin da han sagde det som hun lige havde gjort mest fordi han fandt det morsomt, og han grinede stille bag efter.

''Det er du da også selv... Hvorfor?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:08 am

''må jeg minde dig om at jeg er din moster, og derfor har lov til at være så længe op jeg vil!?'' grinte hun og lagde hovedet i hans skød.
Hun smilede, og grinte forsat.
Det var jo næsten helt absurd at hun skulle være moster til ham; han var jo en kæmpe i forhold til hende.

Hun så op på ham, og smilede endnu mere over at se hans smil, og hans ansigt der blev lyst op af bålets flammer.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:11 am

''Må du nu også godt det?''

Han så faktisk alvorligt på hende og smilede stille...

''Altså er der nogen regler om at man ikke må være længe oppe eller noget i den stil?''

Han så stille ned på hende i nogle sekunder før han flyttede blikket mod bålet i stedet. Han sad med sine hænder på jorden bag sig, så han kunne støtte sig selv lidt. Han sad bare og smilede stille.

''Men ærligt hvorfor er du ikke i seng?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:17 am

''der er flyttet to tvillinger inde i min hytte... De snakker!'' grinte hun og så op på ham.
''hvad med dig? hvorfor ligger du ikke i din varme seng og puttesover, lille Bite?'' grinte hun drillende, inden hun satte sig op.
Måske var det ikke det mest behagelige for ham at hun lå med hovedet i hans skød.
Hun satte sig ved siden af ham
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:21 am

''Ja så kan jeg godt se probelmet...''

Han smilede stille til hende, og vidste ikke hvad han skulle svare, og nåede det heller ikke før hun satte sig op. Det var lidt ubehageligt ja, men det var meget hyggeligt at hun lagde på den måde, men han regnede med at det var fordi hun lagde dårligt at hun satte sig op så han lod hende bare sidde...

''For det første fordi jeg ikke er lille...''

Han grinede lidt over det fordi det var lidt af en underdrivelse at sige at han ikke var lille.

''Men mest fordi jeg ikke har kunnet sove rigtigt siden jeg ankom.''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:55 am

''de fleste finder det svart at falde til her. Mest af alt fordi det er så anderledes fra verdenen udenfor.'' hun smilede beroligende til ham.
''som søn af Hel burde du næsten sove som en død'' drillede hun inden hun prikkede ham blidt på næsen.

''du må undskylde at Jon talte så meget over sig ved din første middag her... Han elsker bare nye elever.'' sagde hun en smule mumlende.
Mest af alt fordi Jon havde fortalt ham og hendes andre 'gaver'.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:59 am

''Altså det minder faktisk meget om mit tidligere hjem... UDover at folk er mere venlige...''

Det sidste sagde han lidt trist, men det næste blev sagt med et smil. Det var ikke fordi de boede sådan, men hvordan man skulle være og opføre sig, hvordan man troede og hvad man troede på var meget af det samme.

''Jeg sover aldrig som en død... Normalt skal der ikke mere til end en myg og så vågner jeg...''

Han sagde det grinende men det var sandt eller det troede han, selvom det faktisk altid var når myggen døde at han vågnede og det var grundet hans evne, men det vidste han ikke...

''Det gør ikke mig noget, han var hyggelig... Men du lod til at være lid irriteret på ham, derfor sagde jeg at jeg havde hørt nok.''

Han smilede stille til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:05 am

''Jon er venlig nok... Han har det bare med at snakke om ting der ikke er hans at fortælle...'' hun så på ham, med et lille smil.
Hun så nu ind i bålet.
''jeg syntes dog at han godt kunne være mere som en leder af lejren, i stedet for at være min private underviser...'' hun bed lidt sammen.
Jon havde en tendens til at undervise Torunn i alt for meget, specielt når hun virkelig ikke gad ham.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:08 am

''Ja og jeg kan forstå at du vel så også ved ting du ikke burde vide?''

Han svarede hende drillende og smilende, hans mening om det var ikke noget skidt, men han syntes alligevel at han gerne ville drille hende en smule grundet det.

''Ja... Kan godt forstå dig, men han er vel bare bekymret for dig af en eller anden grund?''

Han så stille på hende for at se om det kunne passe bare lidt.

''Hvad plejer du at foretage dig på dette tidspunkt?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:12 am

''tegner, maler eller lytter til musik. Det er ikke søvn jeg mangler.'' sagde hun bare. Hun smilede lidt til ham.
''og ja, du har vel ret. Men jeg ved ikke hvorfor han skulle bekymre sig... Jeg er aldrig kommet galt afsted uden at jeg kan klare mig igennem det..''
Hun så på ham igen. Hun drejede hovedet lidt, så man kunne skimte det lange ar der gik langs hendes hals. Direkte langs en sene i halsen der stak en smule ud.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:15 am

''Du er måske typen der vælger at sove om dagen?''

Han så stille og smilende på hende, mens han lyttede til det hun fortalte og han kunne ikke lade være med at måbe en smule, da han så det lange ar hun havde. Ikke fordi han ikke var vant til selv at se ar... Da hans ryg var dækket af dem.

''Hvad kalder du så det?''

Han berørte let hendes ar...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:26 am

Hun trak sig hurtigt en smule væk da han kommenterede hendes ar, og tilmed rørte ved det.
''d-det er ikke noget..!'' hun dækkede det hurtigt til med sit lange sorte hår, så arret ikke længere var synligt.
Hun så lidt ned. ''jeg kom bare lidt op og toppes med en af madkonerne på et tidspunkt..'' sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:29 am

Han så ned... Han havde jo rørt hende og han måtte sådan set ikke være tæt på folk. Det var han ihvertfald altid blevet lært at han ikke måtte fordi han ikke var det værd. Det var det han lige kom til at tænke på.

''Undskyld...''

Han så bare ned i jorden, men kiggede lidt efter på hende.

''Jeg vidste ikke du havde det skidt med det...''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:48 am

''det kunne du heller ikke vide..'' sagde hun stille.
Hun så på ham, og lod en finger trykke ham på næsen.

''så står vi lige!'' smilede hun og blinkede til ham
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:53 am

Han grinede lidt over at hun prikkede ham på næsen, men følte helt ærligt ikke at de stod lige. Så han kiggede lige lidt rundt før han så på hende igen...

''Det her er vist mere at stå lige...''

Han vendte ryggen mod hende og trak sin trøje af så man kunne se hans meget arrede ryg, der tydede på at han var blevet straffet hårdt og mange gange.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 5:55 am

Hun lod forsigt en finger glide langs hans ene ar, mens hun måbede lidt over det.
''hvem har...?'' hun kunne næsten ikke få sig selv til at sige det.

Hun bed lidt sammen, og fik ham til at hive trøjen ned igen.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:00 am

Han hev trøjen på igen, mens han stille vendte sig om mod hende. Han så stille på hende, og skulle lige tage sig sammen til at forklare det hele.

''Som sagt var dem jeg levede med asatroene... Men også udøvere af ældre kulture, og dengang var der noget det kaldtes for trælle...''

Han regnede med at det var mere end nok forklaring til at hun kunne forstå det hele. De havde haft de perioder hvor de behandlede hamm som en træl og lystrede han ikke blev han straffet.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:02 am

Hun så lidt ned.
''så du blev mishandlet, som om de levede i det 11-århundrede?'' hun med stadig sammen.
''hvilke psykopater tror stadig på at guderne tillod det pis?'' det var tydeligt at hun var vred.
Hun så ind i ilden
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:05 am

''En del af tiden ja...''

Han vidste ikke hvad han skulle svare hende, men han kunne mærke hun var vred over det og han kunne ikke lade være med at tro hun også var vred på ham.

''Er du vred på mig?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:18 am

''jeg er vred på de mennesker der har gjort dig ondt..'' sagde hun stille, og så bare ind i ilden.
''ingen fortjener at blive fortalt at de intet er værd... At de blot er et objekt..'' mumlede hun mens hun forsat så ind i ilden
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:21 am

Han sad bare lidt i sin egen verden da hun talte... Han sad lidt og kiggede ind i bålet som hun også gjorde... Han vidste ikke hvad han skulle sige...

''Helt som et objekt blev jeg da heller ikke behandlet... Jeg skulle jo bare arbejde konstant, og havde ingen glæder, mest fordi jeg ikke måtte... De så mig vel stadig som et levende væsen da de ellers bare ville have dræbt mig?''

Han sad så bare og kiggede ind i ilde, men faldt lige pludseligt bagover som om han var belvet slået...

''argh... Stop det!''

Der var en stor gruppe insekter der var endt i bålet og derved var døde, og så meget død på en gang var får meget for ham når hans evne opfangede det...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitimeOns Aug 08, 2012 12:31 am

hun stirrede nu forskrækket på ham, inden hun satte sig over ham og holdte ham nede med et lille smil.
"fanget!" grinte hun, og rynkede kort drilsk på næsen.

Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Bite ~the fire... Empty
IndlægEmne: Sv: Bite ~the fire...   Bite ~the fire... I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bite ~the fire...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» rain? - Bite
» a stroll - Bite
» Wee solen (Bite og Lily)
» smukt sted ikke (bite)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Lejrens Stor Bål-
Gå til: