Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Lily
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Ragnhild
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Bite
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Dag
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Benedikte
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Eric
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Shadow
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Ventor
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
Cain
A walk in the forest - Page 2 I_vote_lcapA walk in the forest - Page 2 I_voting_barA walk in the forest - Page 2 I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 A walk in the forest

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 10:28 pm

``det er underligt at være her. men den lader til at være fin nok. kender ikke så mange endu.`` hun børstede noget snavs af sine bukser. hun vidste ikke hvornår det var kommet der.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 10:35 pm

"Jeg kender heller ikke rigtig nogen endnu. Men her er nu meget dejligt, jeg kan godt lide at være her"sagde hun med et stort smil. Selvfølgelig savnede hun sin familie, men hun havde jo heller ikke været der så længe endnu, så det var tilladt at have lidt hjemve efter hendes mening.
"Har du mødt en som du godt kunne lide?"spurgte hun med et muntert smil og hentydede ikke på kærestemåden, hun regnede ikke med at man kunne falde så hurtig for en anden person. Men det var mest fordi hun ikke faldt så let for andre, og hun ventede med den slags følelser til hun havde lært personen at kende.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 10:40 pm

``jeg kan goså godt lide at være her.`` hun snsoede en tot af sit hår om fingeren. ``nahh..., jeg har ikke fundet nogen, men jeg er heller ikke altid så venlig. hvad med dig har du fundet nogen?`` hun så nysgerrigt på lily hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 10:56 pm

"Den eneste jeg sådan rigtig har snakket med er en ved navn Bite. Men ellers har jeg ikke fået skabt en vennekreds, men jeg er nu typen som ikke er vild med at skulle have en hel flok om mig"sagde hun med et smil. Hun havde aldrig brudt sig om at have en hel flok omkring sig, da det oftest endte i gruppepres og mange piger var bange for at stå selv, så de fulgte jo bare efter de andre.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:03 pm

``jeg har heller ikke rigtig skabt mig en vennekreds, mest fordi jeg ikk så tit stoler på folk.`` hun stoppede med at sno hår omkring fingeren, hun kiggede sig omkring det var engtelig et meget smukt sted lige her.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:06 pm

"Jeg har ikke så mange problemer med at stole på folk, jeg plejer at være god nok til at kunne gennemskue folk" sagde hun med et skævt smil og rejste sig op. Hun strakte sig, så meget at hun stillede sig op på tær.
"Når, vil du med på en gåtur?"spurgte hun med et muntert smil og lod blikket glide hen ad stien, hvor den stødte på den sti hun før havde fulgt.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:11 pm

``jeg er frisk, hal aligevel ikke andet at lave`` hun smilede og rejste sig op. hun strakte lige benene ud. hun kiggede på lily ``hvor går turen hen?``
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:21 pm

"Jeg tænkte på at gå skoven rundt, eller også kunne vi gå tilbage til lejren og tjekke fyrene ud ved arenaen"foreslog hun med et drillened muntert smil og mente det sidste halvt for sjovt, det var jo ikke forfærdeligt at se en ung muskuløs krop jo. De piger hun havde været sammen med inden hun kom til lejren, havde haft meget sjov med at tjekke drenge ud især om sommeren, ved stranden.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:22 pm

rang grinede ``hvad med at vi først går skoven rundt. og så går tilbage og kigger på fyrene?`` hun puffede til lily
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:25 pm

"Det kan vi sagten, så kan vi jo få noget af den der eftertragtede motion, som folk er så vilde med"sagde hun med et muntert smil. Folk kunne nogle gange tøve med at lave sjov med motion og måske folks størrelse, efter som hun var buttet. Hun havde dog ikke så meget i mod det, det kom jo helt an på hvordan de mente det.
Hun begyndte lige så stille at gå og så kort på Ragnhild, for at sikre sig at hun fulgte med efter. "[/b]Kender du skoven?[/b]"spurgte hun med et smil, og tænkte at hun kunne føre an hvis, hun kendte skoven eller havde været der ude før.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:27 pm

``niks jeg er helt ny i området`` hun fulgte efter lily, hun kiggede sig stadig omkring. det var altid sjovt at være ude i skove
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:30 pm

"Så må vi jo håbe at stien fører ud igen"sagde hun med et smil og var tydeligt ikke bange for at fare vild. Det var jo ikke så sent på dagen, så de havde masser af tid til at finde ud og desuden, skulle de jo bare følge stien tilbage.
Hun gik ud på stien, hun havde fulgt tidligere og sendte Ragnhild et smil, hvorefter hun drejede ned og fulgte stien i den retning hun var gået inden hun havde bestemt sig for en lille pause.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:36 pm

``ja, eller så må jeg jo bare forvandle mig til en fugl og navigere`` ragn begyndte at grine. det var dejlig nemt at snakke og pjatte med lily
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:44 pm

"Vi kan jo bare følge stien tilbage"sagde hun med et smil, men hun ville ikke have noget imod at Ragnhild forvandlede sig, hun virkede som om at hun var rigtig glad for det.
Hun fangede et blad, da hun gik forbi en busk, med grene som strakte sig mod busken. Hun tog det mellem sine fingre og pillede det i små stykker, og lod de små afrevende grønne flager svæve til jorden.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeTors Sep 06, 2012 11:46 pm

``ja det kan vi også`` ragn lo. hun hoppede op efter en gren. hun fik fat i et blad. hun vendte det op mod solen. og rev det derefter i småstykker
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 12:19 am

Lilyann smilede og så på på en gren med store flotte blade, hun var ikke god til planter og kunne sjældent identificere hvilken slags plante hun stod med. Men hun genkendte bladet, men kunne ikke huske navnet på træet.
Hun overvejede at hoppe, men kunne hurtigt regne ud at hende 160 centimeter ikke ville hjælpe hende selvom hun hoppede op efter det. "Hvad laver du i din fritid?"spurgte hun med et smil for at hører noget med om Ragnhild. Hun gik langsomt afsted.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:25 am

``ikke så frygtelig meget. jeg læser slås med sværd.`` hun kiggede nysgerrigt på lily ``hvad laver du i din fritid?``
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:36 am

"Jeg maler meget, og så er jeg begyndt at træne med håndvåben. Jeg er ikke så meget til store sværd og al det"sagde hun med et skævt smil. Der var ikke særlig meget kriger over hende, hun havde ikke engang særlig god kondi, hvilket hendes lidt buttede krop var et bevis på.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:38 am

ragn lo ``det kan være du kan lære mig at male.`` hun kiggede sig omkring i skoven her var så fredfyldt og idylisk. hun så på lilly ``hvad med at tage tilbage til lejeren og se om vi kan finde nogle lækre fyre at kigge på?`` hun blinkede drilsk med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:41 am

Lilyann smilede og nikkede til hende. "Jeg kan vise dig nogle tekniker på et tidspunkt. Jeg har bare ikke fået alle mine ting her hen endnu og alt mit udstyr til at male med er stadig hos min far"sagde hun med et smil og standsede da Ragnhild foreslog at gå tilbage.
"Det kan vi godt. Går vi tilbage ad stien så?" spurgte hun muntert og smilede stort, så hendes smilehuller kom frem og hendes rundekinder blev fremvist.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:49 am

``jubii. glæder mig allerede.`` ragn smilede muntert til lily ``vi går tilbage af stien ja`` hun lo og lavede gadedrengehop hen af stien
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 3:56 am

Lilyann grinede muntert af hende da hun lavede gadedrenge hop. Hun fulgte pæn efter og tog den mere med ro. Hun nød at være i skoven, det var ikke så tit at hun havde været i skoven, da hun havde boet hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 5:47 am

ragn smilede ``kom nu lily, ellers er alle de lækre drenge væk før vi når derhen`` hun små løb. hun vendte hovdet om og så på lily
Tilbage til toppen Go down
Lily
advanced
advanced
Lily


Age : 29
Antal indlæg : 282
Join date : 03/09/12
Geografisk sted : Lejren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 5:59 am

Lilyann smilede et lille skævt smil, da Ragnhild satte i løb. Hun selv var ikke så glad for at løbe, eftersom hun næsten ingen kondition havde. Men mange regnede heller ikke med hun kunne løbe på grund af hendes lille buttede krop.
Hun satte modstræbende i løb, men ikke lige så hurtigt som Ragnhild.
Tilbage til toppen Go down
Ragnhild
advanced
advanced
Ragnhild


Age : 25
Antal indlæg : 278
Join date : 06/09/12
Geografisk sted : lejeren

A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: A walk in the forest    A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitimeFre Sep 07, 2012 9:38 pm

ragn stoppede med at løbe. hun så sig over skulderen. hun smilede opmuntrene til lily. hun nåede ikke at få dukkethovdet. hendes hovde ramte en gren der hang ud over stien. hun faldt og landede på græsset. grinende rejste hun sig op og børstede græs og blade af sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A walk in the forest - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: A walk in the forest   A walk in the forest - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A walk in the forest
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Omverdenen :: Skoven-
Gå til: