Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Lily
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Ragnhild
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Bite
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Dag
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Benedikte
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Eric
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Shadow
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Ventor
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
Cain
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_lcapMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_voting_barMangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 8:39 pm

Go'morgen folks.

Nu må det være min tur til at søge lidt friske emnepartnere Wink

Jeg søger ikke noget specifikt til Eric, da han som sådan ikke er på jagt, eller specielt kræsen. Men man kan vel altid bruge en god ven, en flirt eller en der har generet hans søster lidt for meget Smile

Kort info om Eric:

Navnet er Eric William Johnson. Så er det da på plads!
Eric og hans tvillingesøster Benedikte, kommer begge oprindeligt fra Kiruna i det Nordlige Sverige. Dog er de for 4 i år siden, flyttet til en gård i USA, med deres mor og nuværende papfar.
Eric er ret ny her i lejeren, og kender stort set ingen.
Han er en stor fyr, med et stort hjerte. Dog skal man ikke altid stole på hans bamsevarme side, hvis man vælger at generer hans søster. Et af Erics svageste punkter. Der kunne måske komme en del sjove eller akavede emner? Wink

Erics far er selveste tordenguden Thor. Det kan man ikke direkte se på ham, udover den muskuløse kropsbygning og det skjulte temperament. Dog har han arvet evnerne til at fremkalde lyn/torden, men det sker som oftest ved at han bliver rimelig vred. Derudover har han sin fars styrke, som han er fuldt ud opmærksom på, men selvfølgelig bruger lidt som det passer ham.

Hvis i leder efter anden info, kan i altid tage et smut ind på profilen, eller sende en pm? Smile

Skriv endelig! Jeg er klar ^^
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:08 pm

jeg er som altid frisk på emne med lejrens beboere Smile

Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:29 pm

Great! Smile

Har du nogen specifik om et plot eller, hvor? Jeg har bemærket mig du er glad for dyr.. Mon ikke vi kan finde ud af noget med det, hvis du ønsker? Eller måske noget helt andet? ^^
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 9:31 pm

altså, min karakter er formskifter, men hun kan jo sagtens optræde som menneske Wink

plots... hmmmm.... blank.
Så du har frit spil! Wink
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeTors Okt 11, 2012 10:15 pm

Hm.. formskiftning eller ej. Hvad siger du så til en lille dukkert i søen? Wink

Og har du en idé til, hvem der laver, når vi kommer så langt? xD
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 12:28 am

en tur i søen lyder skønt! Trænger jeg nok også selv til Wink

Og hvis du ikke har noget imod det, vil du så ikke lave? Jeg rydder op til weekenden
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:07 am

Of course, my lady ^^

Jeg er lidt travl selv, men jeg skal nok se om jeg kan få emnet lavet i dag Smile
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:21 am

Dejligt, Sir. Smile

Arbejder selv med synopsis, så det går nok Smile
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:30 am

jeg vil også gerne emne med dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:32 am

Elizabet: Arh, synopsis. Den er aldrig helt sjov. Good luck Smile

Natja: Det lyder dejligt! ^^ Har du nogen planer eller idéer?
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:35 am

Jeg har det nu fint med det. men smutter lidt. Skal spise.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:37 am

Ciao. Samme her.
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 4:57 am

og nu er jeg tilbage for at lave gys og gru mellem de kære lejrbeboere
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:09 am

en ide til hvordan vi mødes ja,men ikke til plot : vi kunne løbe ind i hinanden altså i bogstavlig forstand Smile
Tilbage til toppen Go down
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:25 am

*Emnearbejde på fuldtryk* Jamen wb kære Eliza ^^

Ha! Det lyder både morsomt, og en smule smertefuldt. Nok mest for Natja, er jeg bange for. Eric er lidt af et stort brød, fra sin fars side xD
Men jeg er vild med idéen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:32 am

tror bare hun griner af det, hun har let til latter når hun har smerter ^^
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:46 am

Du laver bare et emne når du får tid Eric, Indtilda vil jeg læse 'insect Resistance to Insectcides'..
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:56 am

Ikke mere læsning til damen! Wink

Here ya go: https://nordiccamphalfblood.danskforum.net/t93-you-like-water-elizabet#1366


Og sær tøs... xD But I like it! Skal vi ikke bare tage den derfra og se, hvad der sker? Forresten vil du have noget imod at lave emnet? Jeg fik pludselig en smule travlt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:58 am

det kan jeg godt klare Wink , men så bliver du nød til at vælge stedet.hvis det ikke allerede er fastlagt ^^
Tilbage til toppen Go down
Benedikte
Sprout
Sprout
Benedikte


Age : 31
Antal indlæg : 74
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Lejren / Udenfor lejren, USA.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 5:59 am

Uh!
Måske nogen som kunne tænke sig at skrive med både mig og Eric?? Nogle som tør? ^^
Jeg regner selvfølgelig med at du er med på det min kære broder (;
Tilbage til toppen Go down
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 6:12 am

Selvfølgelig, Søs! De kommer bare an! Wink

Forståeligt, Natja Smile Måske i køkkenet? Begge er ude efter en snack, og så BAM!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 6:14 am

ja det lyder godt, er allerede ved at grine bare at høre det Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Re: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 6:18 am

Tilbage til toppen Go down
Eric
Sprout
Sprout
Eric


Age : 28
Antal indlæg : 47
Join date : 08/10/12
Geografisk sted : Campen.

Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitimeFre Okt 12, 2012 6:34 am

Thanx a lot, my lady. Og så er der svar til dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. Empty
IndlægEmne: Sv: Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.   Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mangler du lidt gnist i livet? Then I may be your man.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Off-game :: Emne Plot & Søgere-
Gå til: