Camp Halfblood - Nordisk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camp Halfblood - Nordisk

Guderne fra den nordiske mytologi - asetroen - har også børn. Dette er stedet for dem!
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Fra nu af vil det kræves at man skriver et hvis antal indlæg før man kan poste reklamer. For mere information, skriv til Elizabet
Inaktive brugere vil have indtil d. 31. oktober til at skrive til Elizabet ang. inaktivitet. Dem der har været inaktive i over 2 uger, og ikke kontakter Elizabet, bliver slettet.
Udfordringerne om at blive den nye lejrleder, samt Elizabet's livsledsager, har åbnet for tilmeldinger. Skriv til Elizabet for at få mere at vide.
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Deploratus - Who writes the story?
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeFre Jan 31, 2014 4:56 am af Gæst

» The hunger Games
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Okt 05, 2013 6:53 am af Kaya

» Lokes børn
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeTors Maj 09, 2013 6:26 am af Rachel

» Never more a burden ~ Åbent.
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 3:34 am af Rachel

» klik her!! eller du vil fortryde
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:41 pm af Ragnhild

» Grundet fravær fra IT admin.
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Dec 31, 2012 2:32 pm af Ventor

» Er ny og søger emner, plots og relationer
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeFre Dec 28, 2012 4:29 am af Rachel

» i do not care about you //elizabet//
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:01 pm af Elizabet

» walking... - Dag
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Nov 26, 2012 11:44 pm af Elizabet

Mest aktive brugere
Elizabet
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Lily
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Ragnhild
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Bite
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Dag
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Benedikte
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Eric
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Shadow
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Ventor
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
Cain
rain? - Bite - Page 7 I_vote_lcaprain? - Bite - Page 7 I_voting_barrain? - Bite - Page 7 I_vote_rcap 
til de mandlige demi-gods [rang 4]
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Sep 10, 2012 1:44 am af Elizabet
Dengang lejrlederen Jon fandt ud af at han ikke kunne holde lejren kørende for evigt, valgte han at Elizabet skulle være hans aftager. Men gammeldags som Jon nu engang var, skulle hun ikke overtage den alene.
En mandlig demi-god skulle vælges til at være hendes mandlige ledsager gennem hendes liv og med lejrleder sammen med hende.
Kort sagt - hendes mand og partner.
[demi-god er rang 4]

Han besluttede sig …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0
Hvad er en Asynjer og Hvad søren er en Aser!? O.o ((FORKLARING))
rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Aug 11, 2012 8:39 am af Ventor
hej alle sammen, til jer som ikke helt forstår ved en Aser eller Asynjer er, betyder det at det er en gud, altså nordisk mytologisk gud, dog er forskellen som kommer her så kort som muligt

Asynjer = Kvindelige Nordisk Gud.
Freja er en Nordisk Asynje.

Aser = Mandlige nordisk gud.
Thor er en nordisk Ase gud.

forskellen er blot ligesom vi kalder guder og gudinder alt efter deres køn, så …

[ Fuld læsning ]
Kommentarer: 0

 

 rain? - Bite

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:05 pm

''Jon mistede den han elskede, på grund af min far. At jeg er lykkelig med en jeg holder af, er at være ligeglad med Jons følelser. Jon har altid støttet mig. Jeg vil ikke såre ham..'' sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:08 pm

''Okay... Nu slapper du lige... Jeg vil vædde med at Jon ikke ønsker andet end det bedste for dig... HAn ønsker ikke andet end at se dig lykkelig...''

Han smilede stille til hende... Han var ret sikker på at Jon kun ville blive glad for at se hende finde nogen hun holdte af og nogen som hun kunne dele livet med...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:11 pm

hun sukkede kort,
''Bite, jeg kan ikke tillade mig et forhold... Specielt ikke et intimt..'' sagde hun bare
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:15 pm

''Det er heller ikke derfor jeg siger det...''

Han sukkede og smilede til hende...

''Jeg siger det ikke for at du skal få et forhold til mig eller noget...''

Han kiggede på hende bestemt...

''Men at nægte sig selv den slags er ikke sundt... Hel... Jeg er det blevet nægtet gennem hele mit liv, af andre end mig selv, hvordan tror du det er?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:18 pm

Hun så ned, uden at sige mere.
Hun gned sine hænder lidt.

''jeg har allerede en kontrakt med Jon... På min tyve-års fødselsdag udpeges den bedste mandlige halvgud i lejren.. Den stærkeste, klogeste. Kort sagt, ham der klarer sig bedst. Han skal være leder her, sammen med mig... Som min livsledsager..'' hun trak på skuldrene.

''jeg bestemmer selv de fem udfordringer, som halvguderne skal igennem for at kvalificerer sig... Men Jon bestemmer vinderen.'' sagde hun bare.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:21 pm

''Så du er bange for at binde dig til nogen inden, fordi du er bange for ikke at ville kunne sige farvel til den person, både af hensyn til dig selv og den?''

Han kunne faktisk godt selv se problemet i det, og han forstod hende egentligt godt...

''Men hvordan kan i vide at den der vinder faktisk vil være med til det? Ingen af os har jo sagt ja til det, eller skrevet under på nogen kontrakt...''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:27 pm

''det er kun villige, der deltager. Det er frivilligt om man vil deltage i de opgaver der kvalificerer..'' sagde hun bare og strakte sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:31 pm

''Okay...''

Han kiggede lidt på hende, inden han bare rejste sig op fra sengen stille... En smule skuffet, ikke over at hun ikke kunne være med ham, men over den måde de havde valgt at finde en til hende... Det skuffede ham ret meget... Men det var mest Jon der skuffede...

''Men hvorfor ikke finde en du kan lide... Og træne sådan at den person står med gode kår til at vinde? Sådan at du ikke ender med en du stort set ikke kender?''
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:32 pm

Hun så undskyldende på ham.

''det er Jons valg, ikke mit. Jeg må ikke blande mig.''sagde hun stille inden hun så lidt ned på sine hænder igen.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:38 pm

''Du må ikke blande dig, men du må godt vælge de fem discipliner? Så er det jo stadig nemt for dig at give en person bedre kår end resten...''

Han gik bare lidt rundt i rummet og kiggede sig lidt omkring, mens hans hænder blev mere og mere knyttede hårdt sammen...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeSøn Sep 02, 2012 1:01 am

''sandt. Men det er Jons afgørelse der tæller..'' sagde hu stille inden hun satte sig til rette.
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 3:02 am

''Ja ja...''

HAn satte sig op af en væg og kiggede stille på hende... Han var ikke sur eller skuffet over at hun sagde nej... Men grunden var bare... Han kunne ikke forstå meningen... Hans hænder blev derfor knyttet imens han sad ogkiggede lidt på hende...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:36 am

Hun så ned. Hun kunne ikke håndterer at han så sådan ud.
Hun rejste sig fra sengen, og tog et par jeans på. Tavs.
Hun lukkede skjorten, og tog et par converse på.

Hun så kort på ham, inden hun gik ud i regnen igen
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Bite
advanced
advanced
Bite


Age : 29
Antal indlæg : 251
Join date : 07/08/12
Geografisk sted : Lejren...

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:39 am

Han havde kun en ting han kunne gøre og det var at gå hjem... Så han hoppede i sit tøj igen og forlod hendes hytte hvorefter han stille begyndte at gå imod hans egen hytte...

Han gik bare stille afsted uden at sige noget...
Tilbage til toppen Go down
Elizabet
advanced
advanced
Elizabet


Age : 32
Antal indlæg : 290
Join date : 03/08/12
Geografisk sted : Den nordiske halvblodslejr

rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitimeMan Sep 03, 2012 6:40 am

Hun sad op af træet, der udgjorde midten af den store plads. Hun stirrede ned på sine hænder, uden at bevæge sig
Tilbage til toppen Go down
https://nordiccamphalfblood.danskforum.net
Sponsoreret inhold





rain? - Bite - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: rain? - Bite   rain? - Bite - Page 7 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
rain? - Bite
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Bite ~the fire...
» a stroll - Bite
» Wee solen (Bite og Lily)
» smukt sted ikke (bite)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Camp Halfblood - Nordisk :: Lejren :: Hovedbygningen-
Gå til: